“امید جهان”، آلبوم “وایسا تند نرو” و بازگشت او به خوانندگان مجاز

آلبوم جدید امید جهان
کرمانشاه کنسرت-آلبوم “وایسا تند نرو” با صدای “امید جهان” با حضور چهره هایی نظیر “علی عبدالمالکی” و “سعید ساشا” تا نیمه دوم خرداد به صاحب امتیازی “ویدئو رسانه ریزموج” در بازار منتشر خواهد شد.
“امید جهان” به جمع خوانندگان مجاز موسیقی کشور بازگشت. امید جهان طی سال های اخیر با قطعات اغلب ریتمیک و فولک جنوبی خود توانست مخاطبان زیادی را جذب کند و مجموعه در دست انتشار او هم با عنوان شادترین آلبوم سال ارائه خواهد شد. گفته می شود که فضای آلبوم وایسا تندنرو هم مثل آثار گذشته جهان، حال و هوای جنوبی دارد و بیشتر اشعار او هم فولک محلی است.

“علی عبدالمالکی” و “سعید ساشا” از جمله چهره هایی هستند که در بخش آهنگسازی و تنظیم این مجموعه حضور دارند. در سازبندی آلبوم هم از سازهای جنوبی نظیر “نی انبان” به شکل ویژه ای استفاده شده و “آرین بهاری”، “وحید بحرینی” و “مهدی مشهدی زاده” از جمله نوازندگان این آلبوم هستند.

امید جهان در اوایل دهه هشتاد با انتشار دو آلبوم رسمی “پسر جنوبی” و “پاپتی” به شکل حرفه ای وارد عرصه موسیقی شد. در سال های بعد انتشار موزیک ویدئوهای او از شبکه های ماهواره ای باعث شد تا فعالیت رسمی نداشته باشد و اخیرا مجددا به جمع خوانندگان مجاز وارد شده است.

زمان انتشار این آلبوم از سوی دست اندرکاران نیمه دوم خردادماه اعلام شده است.

درباره نویسنده: admin

ممکن است دوست داشته باشید