اکبر گلپایگانی در هشتاد و دو سالگی همچنان می خواند

اکبر گلپایگانی

“اکبر گلپایگانی” با نام هنری “گلپا” استاد و از خوانندگان قدیمی و صاحب سبک موسیقی ایرانی، تازه ترین اثرش را با عنوان “شعر ناگفته” به زودی منتشر و آنلاین در دسترس مخاطبین قرار می دهد.

“شعر ناگفته” با شعر و آهنگ از “فضل الله توکل” تهیه شده و تا پایان تیرماه سال جاری در دسترس علاقمندان به این خواننده قرار می گیرد.

پیشتر و در سالگرد هشتاد و دومین زادروز «گلپا»، وی درباره تازه ترین قطعه ای که ضبط کرده، گفته بود: «بله. یک ترانه جدید خواندم. حالا بماند که خیلی‌ها می‌گفتند گلپا مریض است و دیگر نمی‌تواند بخواند و زود خلاصه فاتحهء طرف را می‌خوانند. (خنده) برای هر کسی مریضی پیش می‌آید و خب با مراقبت خوب می‌شود. کمی هم مثبت فکر کنیم. من که بد کسی را نمی‌خواهم. مردم را دوست دارم. آنهایی که مارا نمی‌خواهند هم دوست دارم.»

“گلپا” همچنان در هشتاد و دو سالگی می‌خواند و این معجزه عشق است، هیچ چیز، حتی سال‌ها نبودن در متن جریانات روز موسیقی او را از یاد مردم نبرده است و هر روز در خاطر مردم بزرگ‌تر می‌شود، این هم معجزه عشق است.

شایان ذکر است که “شعر ناگفته” را به زودی می توانید از طریق سایت “کرمانشاه کنسرت” اطلاعات بیشتری در مورد این ترانه را ببینید.

درباره نویسنده: admin

ممکن است دوست داشته باشید