کنسرت ارکستر «رودکی» در کرمانشاه اجرا می شود

پوستر کنسرت ارکستر رودکی

کرمانشاه کنسرت- کنسرت بزرگ گروه موسیقی «رودکی»در روزهای12 و 13 شهریور، به مدت 2 شب در تالار انتظار شهر کرمانشاه به روی صحنه می رود.

به گزارش کرمانشاه کنسرت به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ کنسرت بزرگ گروه موسیقی «رودکی» به سرپرستی «آرشام خرسندپور» و خوانندگی «جمشید عزیزخانی و کورش تیمورزاده»، در روزهای12 و 13 شهریور، به مدت 2 شب در تالار انتظار شهر کرمانشاه به روی صحنه می رود.

آرشام خرسندپور، آهنگساز و سرپرست گروه، با اعلام این خبر گفت: این ارکستر قطعاتی فاخر از موسیقی سنتی را اجرا خواهد کرد.

وی با اشاره به آغاز بلیت فروشی این کنسرت گفت: علاقمندان می‌توانند بلیت‌های این کنسرت را با قیمت 35 تا 60 هزار تومان از طریق سایت Iranconcert.ir خریداری کنند.

رهبر ارکستر سمفونیک “رودکی” کرمانشاه افزود: علاوه بر این کنسرت، روز 15 مهرماه نیز اجرایی را در تالار وحدت تهران با عنوان «شبی با موسیقی کرمانشاه» خواهیم داشت.

گفتنی است؛ ارکستر رودکی کرمانشاه اوایل سال جاری به سرپرستی آرشام خرسندپور(آهنگساز و نوازنده سه تار) و با جمعی از نوازندگان جوان کرمانشاهی پایه گذاری و تاسیس شد.این ارکستر با ترکیبی از سازهای زهی، مضرابی و بادی در یک گروه 60 نفره، اولین اجرای خود را در مراسم بزرگداشت استاد یداله بهزاد کرمانشاهی (8 مرداد) برگزار کرد.

درباره نویسنده: admin

ممکن است دوست داشته باشید