کنسرت بزرگ ارکستر سمفونیک به خوانندگی سالار عقیلی

کنسرت سالار عقیلی

کرمانشاه کنسرت-برای اولین بار در غرب کشور کنسرت ارکستر سمفونیک “فخرآفرینان ایران” به رهبری دکتر “آرش میرفخرایی” و خوانندگی “سالار عقیلی” در کرمانشاه برگزار می‌شود.

علی احمدی مدیر برگزاری این برنامه اظهار کرد : این کنسرت ساعت 21 و 30  روز پنجشنبه (8 مرداد) در محل سالن ورزشی امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کنسرت ارکستر سمفونیک برای اولین بار در غرب کشور برگزار می‌شود، گفت: این کنسرت به رهبری دکتر” آرش میر فخرایی” و خوانندگی “سالار عقیلی” و با حضور اساتیدی چون “کیوان ساکت” برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین در این کنسرت ویولونیست و سولیست‌های نام آشنایی همچون استاد “پدرام فریوسفی” ، “میثم مروستی” و ” لعیا اعتمادی ” و نیز اسطوره فلوت کشور ” ناصر رحیمی” و استاد ابوا “فرشید حفظی‌فر” نیز حضور خواهند داشت.

به گفته احمدی در این کنسرت 12 قطعه به یادماندنی از جمله “تبریز در مه”، “نگاه”، “خوشه چین”، “ساغرم شکست ای ساقی”، “وطنم”، “این خانه پر زِ مَستان”، “افسوس”، ” باران” و” ایران جاوید” اجرا خواهد شد.

احمدی با اشاره به آغاز فروش بلیت این کنسرت از امروز ( سوم مرداد) اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند بلیت‌های این کنسرت را از سایت  ایران کنسرت خریداری و یا با مراجعه به فروشگاه “آرشه” واقع در چهارراه سی متری و یا هنرکده “امیر” واقع در پاساژ سروش بلیت‌ها را به صورت حضوری تهیه کنند.

احمدی قیمت بلیت‌های این کنسرت را بین 40 تا 70 هزار تومان اعلام کرد.

درباره نویسنده: admin

ممکن است دوست داشته باشید

1 Comment

ديدگاه ها غيرفعال هستند