آلبوم ۹۴، انفجاریه که جهانیه

بنیامین بهادری خواننده پر طرفدار موسیقی پاپ در سال جاری آلبوم جدید خود را منتشر خواهد کرد. سلیم احمدی مدیر برنامه این خواننده با انتشار متنی با مضمون «آلبوم ۹۴، انفجاریه که جهانیه» خبر انتشار این آلبوم را در سال حدید منتشر کرد.

آلبوم 94-بنیامین

بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ که از سال ۸۵ به طور رسمی وارد عرصه رسمی موسیقی شد تا کنون ۳آلبوم را منتشر کرده است. آلبوم اول این خواننده با نام ۸۵ در سال ۸۵ منتشر شد که قطعه معروف «خاطره ها» (دنیا دیگه مثه تو نداره) به صورت مگاهیت در سراسر ایران شنیده شد، دومین آلبوم این خواننده نیز با نام ۸۸ در همان سال ۸۸ منتشر شد که شامل ۱۷ قطعه بود، پس از آن در زمستان سال ۹۲ بود که این خواننده در اثر سانحه رانندگی همسر خود بانو «نسیم حشمتی» را از دست داد و در انتهای همان سال آلبوم ۹۳ را پس از ۵ سال دوری از موسیقی ایران منتشر کرد.
حال با در نظر گرفتن فواصل ۳ و ۵ ساله در انتشار آلبوم های این خواننده، انتشار آلبوم جدید پس از گذشت ۱سال از آخرین آلبوم این خواننده اندکی جای تامل دارد که البته می تواند نوید خوبی به هواداران این خواننده باشد تا بتوانند آلبوم جدید خواننده محبوبشان را در فاصله ای کمتر از ۳ یا ۵ سال گوش کنند.
همچنین پیش بینی می شود در آلبوم جدید نیز تمامی ترانه ها بر عهده «فرید احمدی» باشد و «بنیامین بهادری» آهنگسازی آن را انجام دهد، پس از فوت هنرمند فقید «نیما وارسته» پیش بینی می شود «محمد مجرلو» تنظیم قطعات جدیدترین آلبوم بنیامین را برعهده داشته باشد.

 

درباره نویسنده: admin

ممکن است دوست داشته باشید