استیج انتظار به تسخیر محمد علیزاده در می آید

مصاحبه با تهیه کننده کنسرت محمد علیزاده

به مناسبت ایام خجسته ماه شعبان

استیج انتظار به تسخیر محمد علیزاده در می آید

تهیه کننده کنسرت محمد علیزاده گفت: این خواننده برجسته در روزهای آینده به کرمانشاه سفر می کند.

محمد مظفری در گفتگو با خبرنگار کرمانشاه کنسرت– ضمن آرزوی شادکامی برای مردم هنردوست کرمانشاه اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک ماه شعبان و اعیاد فرخنده شعبانیه و نیز آغاز ولایت و امامت و زعامت آخرین سحاب رحمت حضرت صاحب الزمان (عج) کنسرت بزرگ محمد علیزاده را در کرمانشاه  تدارک دیده ایم.

وی اضافه کرد: این خواننده متعهد و مردمی قطعاتی از آلبوم های “سورپرایز” و “دلت با منه” را به همراه چندین تک آهنگ به هنردوستان کرمانشاهی ارائه می کند.

وی افزود: ابتدا این کنسرت در 4 سانس در روزهای 22 و 23 خرداد ماه پیش بینی شده بود و ما به هیچ وجه فکر نمی کردیم نیازی به تمدید باشد اما با توجه به استقبال پرشور مردم عزیز تصمیم به تمدید آن گرفتیم.

این تهیه کننده خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه گروه آقای علیزاده در روز 24 خرداد ماه در شهر رودسر استان گیلان کنسرت دارند به ناچار تمدید کنسرت کرمانشاه ایشان را به روز 21 خرداد ماه موکول کردیم.

مظفری تصریح کرد:  این برنامه در تالار انتظار شهر کرمانشاه در 6 سانس طی مدت سه روز اجرا خواهد شد و علاقمندان برای تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت به آدرس مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: عزیزانی هم که به اینترنت دسترسی ندارند می توانند با مراجعه حضوری به مراکز فروش، بلیت خود را تهیه نمایند.

تهیه کننده این برنامه گفت: کانون تبلیغاتی سرزمین مهر واقع در ابتدای بلوار مصطفی امامی نبش ترمینال شماره 2 اتوبوسرانی، گالری خورشید در خیابان دبیراعظم نبش بازارچه مقدم و آموزشگاه موسیقی کوثر واقع در 22 بهمن،  پایین تر از چهارراه سی متری دوم مراکز فروش بلیت به صورت حضوری خواهند بود.

مظفری قیمت بلیت ها را از 45 تا 80 هزار تومان اعلام کرد و گفت: امیدواریم برگزاری چنین برنامه هایی انرژی تازه ای به روح مردم هنرپرور کرمانشاه بدمد.

این تهیه کننده تاکید کرد: موسسه فرهنگی هنری کوثر با همکاری کانون تبلیغاتی سرزمین مهر و شرکت هنرپردازان نبض این برنامه را برگزار می کنند.

وی در پایان از حمایت های بی شائبه دکتر رحیمی زنگنه، مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و همکاران ایشان تقدیر و تشکر کرد.

درباره نویسنده: admin

ممکن است دوست داشته باشید

1 Comment

ديدگاه ها غيرفعال هستند