جدیدترین اخبار کنسرت های آتی کرمانشاه

کنسرت های آتی کرمانشاه

کرمانشاه کنسرت- فرزاد فرزین، رضا صادقی، بابک جهانبخش بزودی بر روی استیج تالار انتظار کرمانشاه خواهند رفت.

با توجه به برنامه های اعلام شده اواخر شهریور باید منتظر فرزاد فرزین باشیم که برای همشهریان عزیز کرمانشاهی در تالار انتظار کنسرت خود را اجرا کند، همچنین در اولین ماه فصل پاییز رضا صادقی خواننده محبوب و دوست داشتنی کشورمان به کرمانشاه سفر میکند، بابک جهانبخش نیز دیگر خواننده ای است که امیدواریم با همت مسئولین و تهیه کنندگان گرامی کنسرت های کرمانشاه در مجموعه فرهنگی انتظار برنامه خود را به اجرا در آورد.
همچنین کنسرت شهرام و حافظ ناظری با یک گروه بسیار عالی نیز در برنامه های آتی قرار گرفته است، البته لازم به ذکر است که علی لهراسبی، شهرام شکوهی، محسن یگانه و چند برنامه دیگر نیز از جمله کنسرت ها و برنامه هایی هستند که باید منتظر برگزاری آنها در کرمانشاه باشیم.
اخبار تکمیلی بزودی از طریق پایگاه خبری کرمانشاه کنسرت اعلام می گردد.

درباره نویسنده: admin

ممکن است دوست داشته باشید

14 دیدگاه

  1. نهم و ده مهر كه مهدى احمدوند قراره بياد و تو ايران كنسرت هم اعلام شده رو چرا تو ليست قرار ندادين

  2. سلام. خواهشمندیم زمان کنسرت استاد ناظری و حافظ ناظری رو زودتر اعلام فرمایید. ای کاش در مهرماه باشد.

  3. واقعا برای من حای سواله که چرا آقای بابک جهانبخش به کرمانشاه نمیاد باور کنید اگر بیاد نه تنها بلطی های ایشان فروخته میشه بلکه باید روز تمدید کنن ما مردم کرمانشاه عاشق صداهای همچون ایشان و مازیار فلاحی و دیگر خوانندگان پاپ هستیم!!!!!!!!!!!

  4. سلام‏ ‏ببخشید‏ ‏میشه‏ ‏تاریخ‏ ‏برگزاری‏ ‏کنسرت‏ ‏رضا‏ ‏صادقی‏ ‏رو‏ ‏بگین‏ ‏؟؟؟

  5. میشه‏ ‏بگین‏ ‏کسری‏ ‏خدیور‏ ‏همراه‏ ‏فرزاد‏ ‏فرزین‏ ‏به‏ ‏کرمانشاه‏ ‏میاد‏ ‏یا‏ ‏نه‏ ‏؟؟؟مرسی‏ ‏اگه‏ ‏جواب‏ ‏بدین‏ ‏.‏ ‏

  6. چرا موافقت نمیکنن که بابک بیاد؟؟؟؟
    جای سواله واقعن!!!
    آهنگاش مشکلی دارن؟؟؟
    سیاسی میخونه؟؟
    خب چرا واقعا…..؟؟؟

  7. با سلام. چرا کنسرت کردی در کرمانشاه برگزار نمی شود چرا از خوانندگانی که کردی می خواننرا فقط خوانندگان پاپ را دعوت می کنید موسیقی سنتی و کردی در کرمانشاه در حال اندیم در دی ماه از خوانندگانی مانند حسین صفا منش دعوت نمایید یا کامکارها.

ديدگاه ها غيرفعال هستند